Post by titelitcoli on Feb 15, 2022 14:49:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många poäng hacka ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Brain Teaser Games 2022 version ▞▞▞
Roligt spel! Men -2 stjärnor eftersom vissa av annonserna är opassande. Jag hade ganska tålamod med dina annonser, men vissa av dem är helt enkelt inte vad ett barn behöver se 🤷♀️
Spelet är fantastiskt, men kom utvecklarna att tro att 30 sekunders annonser efter VAR 15:e andra nivå skulle vara lite för mycket. Jag älskar spelet men tyvärr avinstallerar jag. Annonserna överskrider den acceptabla gränsen.
Massor av annonser, massor av försök att få dig att titta på ännu fler annonser. Det finns inget sätt att tappa en nivå eftersom det gör att du väljer ditt bevis för varje svar innan det accepterar svaret. Kanske kul för andra, det här är bara inte för mig.
Jag älskar dig det här spelet än så länge finns det roliga talesätt i slutet och till skillnad från andra spel jag har spelat behöver du egentligen bara en ledtråd för att få det rätt och mer finns på gång. Jag skulle definitivt rekommendera det här spelet till mina vänner 🙂! Och jag hoppas att du gillar det här spelet! Ha KUL 😁😁😁!!!!!
Jag ska bara säga samma sak som alla andra är.. det kanske är ett roligt spel? Jag skulle inte veta - du får 15 sekunders speltid före 30 sekunders reklam, så... Ganska ospelbart. Avinstallerad.
Braindom 2: Siapa? Teka Teki Kata vso
Det här spelet är inte dåligt det är ett bra spel. Jag kommer att ge henne 4 stjärnor eftersom den har nivå 20 kommer inte. Den hade en antydan. Och ledtråden kommer inte, och den säger titta på en AD och efter att den kommer. Men ingen annan som inte kommer, gör det här spelet bättre nu. Tack
Gillade pusslen, skaparens kommentarer i spelet och inkluderingen av kända begåvade figurer. Men tyvärr är mekaniken bokstavligen trasig på sina ställen. Jag var ofta tvungen att starta om spelet bara för att få det att svara alls. Och för vissa pussel fungerar inte ens det.
detta är ett roligt och avkopplande spel. Jag spelar det för att varva ner.
Roligt tidsfördriv
Avinstallera det! För mycket reklam!!
Det finns inget behov av att spela annonser efter varje enskild nivå, du kan inte bara njuta av spelet eftersom dess annons efter annons efter annons skaparna av det här spelet måste börja tänka på människorna som spelar spelet och inte fodra fickorna där du inte kan njuta av ett spel om efter varje nivå finns det en annons.
Att tvingas titta på 30-sekundersannonser mellan varje klick på skärmen är absolut OVERKILL. Jag gillar verkligen konceptet - det var därför jag laddade ner. Utan annonserna är utförandet ok. Men att inkludera tid som slösar bort annonser så ofta för att tvinga fram ett köp är ett dåligt misstag som leder till att jag avinstallerar. Ett smartare koncept: gör som andra programmerare gör och lämna de första nivåerna helt fria, vilket ger spelarna tid att börja verkligen tycka om ditt spel, innan de startar de tvingade annonserna.
Du gör en nivå på tio sekunder, sedan måste du se en reklamfilm i 30 sekunder, varje gång. Till frustrerande.
dess riktigt roliga hjärntestningsspel
Söt spel. Jag löste några nivåer men förstod inte varför mitt val var rätt! 🤷♀️ Nivå 23 var en upprepning av en tidigare nivå. Använd ✈️ och hoppa över annonser om du inte bryr dig om poäng.
Jag kommer inte att säga att spelet är dåligt men det är väldigt komplicerat och du måste göra många saker du tror att du inte skulle behöva göra, t.ex.: dra runt folket eller flytta bort saker från andra saker. Jag älskar dock att jag ger historiska fakta, men spelet i allmänhet är för komplicerat
för många annonser .. spelet är bra .. men annonser är störande .. så avinstallerar
Det är inte bara ett spel för skojs skull utan också ett spel som kan träna din hjärna samtidigt som du har roligt 😁
Braindom 2: Who is Lying? Fun Brain Teaser Riddles Word cyn
hur du ska få ett billigt skottbetyg genom att sätta det som nästa nivå i spelet 😆 älskar det tho
avkopplande och utbildande... trevligt spel
Häftigt
Det viktigaste jag gillar med det här spelet är att du måste tänka på det men det är inte värt det för VARFÖR heter han så konstigt att han heter Brian!! Du kommer att få det en resa som är Brian's Journey, men hans namn är avstängt, men överallt för jag tar upp Brianbom 2 här är en knepig fråga men först titta på Grinchen och tänk på vad Grinchen stal först SÅ god jul och ett gott nytt år
Rolig tidsmördare. Lätt för många annonser.
Alldeles för många annonser. 1 annons efter varje spelning. Även annonser för att få några föremål. Skulle ge 0 stjärnor om det kunde. Utvecklare är mer intresserade av annonspengarna än själva spelet. Avinstallera Jag tror nästan att alla 5 stjärnor är antingen utvecklarna eller gör 5 stjärnor per begäran av dem. När du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela, finns det inget sätt att den ska få 5 stjärnor.
det här spelet är bra men det finns så många annonser och nivåerna är så tråkiga ibland är nivåerna spännande så min begäran är snälla lös annonsproblemet och gör nivåerna spännande så nästa att vi kan ge 5 stjärnor till detta spel
Det här är ett fantastiskt spel men det måste bli lite förändring i spelet ibland när jag väljer svaret, det låter mig inte göra det så jag trodde att det var ett problem så jag gick till inställningarna och satte på 4g. 4g gjorde ingenting men fick min telefon vid 30 närvarande så den är 4 stjärnor😐🌟🌟🌟🌟
Inte bra
Fattar varför
det är ett bra spel om du vill döda din tristess så är det ett ganska enkelt spel
trevligt spel men du bör inte behålla annonser bcoz Det slöseri med tid
För mycket annonser.
👍👍👍👍👍
Förfärad. Ett spel som tar betalt för att ta bort annonser. Åh mina dagar!!!!! Annonsinnehållet är det värsta jag någonsin sett. Avinstallationen kommer direkt.
Det är ett bra spel men mycket reklam
det finns inga buggar, inte många annonser, och det är inte tråkigt
Rocket Car Ball ספורט dzz
3 sekunders spel för varje 30 sekunders annons. Annonserna är i allmänhet grova. Det finns bättre liknande spel
😍😍😍😍😍
Nivåer och underbarn upprepas och när du kommer till nivå 340 fortsätter det bara att upprepa samma nivå om och om igen
Jag älskade spelet förutom att jag gav det 4 stjärnor eftersom nivå 282 inte har någon lösning. Om du kunde fixa detta skulle det vara bra för alla som har fastnat på den nivån i evigheter.
Annonserna var för långa och för ofta. Spelet var faktiskt riktigt roligt
När du har svarat på varje fråga kommer det en annons. Du spenderar mer tid på annonser än du gör spelet.